субота, 31 березня 2018 р.

Семінар-практикум "Упровадження STEM-освіти як шлях формування професійного самовизначення учнів"

27 березня 2018 року в закладі загальної середньої освіти № 11 в рамках Міського методичного марафону відбувся семінар-практикум «Упровадження STEM-освіти як шлях формування професійного самовизначення учнів».
У роботі семінару взяли участь завідувач методичним кабінетом відділу освіти Скиртач Н.В., методисти відділу освіти Момот Г.І., Шостак С.В., заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти міста.
Мета семінару - визначити роль STEM-освіти в процесі реалізації освітніх реформ. Було зазначено, що ключові компетентності Нової української школи гармоніюють у системі STEM-освіти, створюючи основу для успішної самореалізації особистості і як фахівця, і як громадянина.
Педагогічний колектив закладу поділився досвідом щодо впровадження STEM-освіти. Була презентована робота педагогічної лабораторії «Вплив STEM-освіти на формування життєвих компетентностей учнів», розкриті можливості використання елементів STEM-освіти в початковій школі в контексті реалізації принципів НУШ, визначено, які навички необхідно сформувати у випускників для здобуття STEM-професій.
Особисто мені пощастило прийняти участь у роботі дослідницької лабораторії «Як шкільна парта потрапила в клас». Усі дидактичні матеріали, які використовувались під час практичної роботи були надані для ознайомлення та впровадження в практику. Інші учасники семінару – практикуму мали можливість створити екологічний stem-проект та стали учасниками майстер-класу «Створюємо лепбук».
Усі присутні вищезазначеного заходу прийшли до висновку, що STEM-орієнтований підхід до навчання є одним із актуальних напрямків модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного й гуманітарного профілів освіти. Такий підхід сприяє популяризації інженерно-технологічних професій, підвищенню поінформованості про можливості кар’єри в інженерно-технічній сфері, формуванню стійкої мотивації у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта.







Немає коментарів:

Дописати коментар